vrijdag, januari 14, 2011

de Winkel

Per 1 januari 2011 behoort de winkel Engelengeduld tot de categorie "Goede Herinneringen"
De deuren gaan dicht, vaste openingstijden zijn niet meer.

Voordat ik met de winkel begon had ik
mijn vriendje beloofd te stoppen
wanneer hij de leeftijd had bereikt
van het "geven van goede aanwijzingen" , nl 65.
Die tijd is gekomen en belofte maakt schuld.
We kiezen, na vele jaren van vaak zonder elkaar,
nu voor de jaren met elkaar.
En we gaan genieten van ons schip
dat speciaal voor deze komende tijd is gebouwd.
Het zal even wennen zijn,
want ik heb het altijd met heel veel plezier gedaan
en genoten van alle klanten die mijn deur wisten te vinden.
Wat wel blijft is de werkplaats, de cursussen en de markten.
Je kunt nog steeds na telefonische afspraak materialen kopen.
Natuurlijk kan iedereen ook terecht bij
Dita van de Blomsterstuga in Loppersum,
Marijke van de Wolstudio in Haren,
Alet van Wol en zoo....in Ouwerkerk of
Klavertje 4 in Kolhalm.
Ik verwijs iedereen graag door, bel gerust dan help ik je op weg.

Geen opmerkingen: